Nog wat voorbereidingen en reservaties...

6 juni 2015 - Antwerp, België

Intussen gaan we rustig verder met onze laatste voorbereidingen en reserveringen...gisterenavond 'Afternoon Tea' gereserveerd in het Empress hotel in Victoria (jaja, op vraag van Elise, omdat een klasgenootje een spreekbeurt over deze Engelse traditie had gegeven!). Victoria is de hoofdstad van de provincie British Columbia, en de meest Engelse stad van Canada... hopelijk heb ik nog een propere broek tegen dan (18 juli). Vanavond beslissen we hoe lang onze Whale Watching tour gaat duren: 6 of 8 uur op een (wel iets beter uitgeruste) Zodiac... Is allemaal eens iets anders dan Villedieu en Vaison la Romaine...

1. Walter en Lut:
    8 juni 2015
    Leuk te lezen!
    En de dagen vliegen, het komt dichtbij!

Veel plezier met de voorbereidingen, X
  2. Lynn:
    8 juni 2015
    Tof seg! :-)

Doe maar 6u Whale Watching. Ik heb eens 5u op een boot gezeten zonder er 1 gezien te hebben (...wel wat zeeleeuwen en meeuwen), maar dan gaat de tijd traag hoor. ;-)

xxx
  3. Herman en Rina:
    27 juni 2015
    Ja ja, maak ons maar waterachtig ! Het begint te korten! Inderdaad "iets anders" dan Vaison La Romaine !En die knie : je zal ze moeten "soigneren"("masseren") Peter !!!!!En : "mama en papa" vinden het héééééél braaf dat je een helm opzette !!!!