Laatste dag...

29 juli 2017 - Glacier National Park, Verenigde Staten

Uitgeslapen!! Alhoewel we allemaal wel eens wakker werden deze nacht, ons toch nog eens omgedraaid. Dat mag ook al eens tijdens een vakantie...Ingrid heeft een lekker ontbijtje klaargemaakt (omeletje, bacon, smoothie van frambozen, yoghurt en een fruitdrankje (er is hier ook een blender)), toast en een lekker kopje koffie. Pas tegen een uur of 11 zijn we klaar om wat 'verplichte dngen' te doen: met de auto door de carwash, en ons Wifi-kastje naar het postkantoor brengen. In Colombia Falls pikken we nog een shaved-Ice mee (zoals Granizado of Granita).

In Apgar Village huren we een kayak. Helaas is er geen voor 3 personen, dus besluit Ingrid aan wal te blijven en wat te lezen en naar de winkeltjes te gaan kijken. Elise en ik peddelen een heel dik uur, en we gaan flink vooruit vind ik! Er zit best al wat kracht en uithouding in die dochter van ons! Aan de oever van het McDonalds Lake zien we enkele visarenden en hun nest. Weeral een leuke ervaring.

Vanavond gaan we pizza halen in Glacier Grill & Pizza, en eten we nog wat overschot op (taco's met guacamole en cheddar kaas uit de oven) en wat lekkers van de streek: Huckleberry pie en een drankje, eveneens op basis van de hier (voor mens én beer!) zo bekende bessen!

We pakken vanavond nog in, en zorgen dat we iets voor 7 wegrijden hier. Een rit van iets meer dan 2u naar Missoula. De auto afleveren, en zorgen dat we toch zo'n 2u voor de vlucht aanwezig zijn. Vlucht naar Chicago om 12u10.

Dag allemaal, tot thuis!

1. Mams en paps/Bommake en bompake:
    30 juli 2017
    Ja ja 't zit erop..... Dat peddelen was toch maar weer een leuke ervaring ! Niet te koud Elise in 't water??? En inderdaad ook voor ons,de 'lezers' was het " It was already great " !!!!!xxx