De laatste week..'

27 juni 2015 - Houyet, België

Het was nog even spannend... Vorig weekend 3 leuke dagen in de Valpolicella-Verona-Gardameer streek met de collega's van Ingrid. Vesparijden... Tot een klein manoeuvre (bij het parkeren van de Scooter) een beetje foutliep, en Ingrid onder haar Vespa terechtkwam. Knie geraakt, en blijkbaar een klein scheurtje in de meniscus of een verrekte pees. Zouden we wel kunnen vertrekken? Moet ze rusten of net veel bewegen? We zijn nu een week verder, en het gaat gelukkig veel beter. Alles OK dus. Nog wat dollars besteld, nog wat lijstjes gemaakt, en nu nog eerst een leuk weekend met de Peersman-dynastie naar de Ardennen! Volgende week zijn we (eindelijk) weg!

1. Walter en Lut:
    27 juni 2015
    Toch maar voorzichtig met die knie, zodat het volgende week helemaal ok is hé.
    Toen jullie vertelden over de reisplannen leek het allemaal zo veraf en nu is het bijna zover. Het zal wel dat er nog wat lijstjes afgewerkt moeten worden :-) :-). :-)
    Veel plezier in de Ardennen, het weer is waarschijnlijk ook daar prachtig! Enjoy en dikke zoen x